fredag 1 maj 2015

  Där satt ett riktigt krutpaket på 4.2 kg                 

 

3 kommentarer:

  1. Vilken super fin och fet fisk!!
    Åter i släppt hoppas jag!?
    Ser ut som att en del av fiskarna från dina turer åker med hem..?

    SvaraRadera
  2. Grattis till en fin öring Magnus ! Bra fråga Adam,brukar kolla lite på sidor som bloggare har och ser väldigt mycket fisk i båtar som ser lite stela ut vid fotografering, vid trolling så kan det ligga flera stora fiskar i båtarna.Jag själv släpper tillbaka all vild fisk oavsätt storlek och det är jag stolt över nu när man kan se att öringsfisket har blivit bättre.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig Peter, precis samma sak har jag sett.
    Bara för att fiskarna mäter längre än 50 cm så tycker inte jag att man ska ta med sig varenda en och heller inte för att fisket är bättre nu än tidigare.
    Alla måste tänka på att bibehålla beståndet så det inte blir sämre igen!
    Bra fiske karma har du Peter (Y)

    SvaraRadera